Nu kör jag igen

Har så grymt tråkigt just nu, så det är lika bra att skriva lite här nu, på tiden kanske?
Det har nog hänt ganska mycket på sistone, men jag minns inte riktigt vad som hänt
• jag har haft praktik, i 3 veckor på blomsterstugan i hedemora. älskar att vara där!
• christopher har fått lägenhet och vi har ju en bebis tillsammans nu, lilla Louie (rätt stavat?) vår lilla katt som verkligen är den finaste som jag sett!
• har färgat håret mörkt
• och det bästa av allt jag ska bli moster! helt sjuk, Elin är gravid och de börjar synas, längtar tills hon får en riktigt stor mage!

________

i helgen som var så åkte jag, rickard och c till ikea och köpte massa saker till hans nya lägenhet, för mycket saker! vi fick inte plats i hans lilla volvo. de var trångt som det redan var sen åkte vi till elgiganten och där köpte han en 42' platt tv. då vart det trångt, jag som satt med stolen längst fram när jag körde fick så klart köra för då fick vi lite mera plats, medans christopher tog framsätet med en stor ikea kasse i knäna, och rickard fick sitta i baksätet med en stor tv i knäna, de enda man såg var hans topp på mössan, (eller min mössa som jag gav christopher, som tycker den är ful, tack.)
dagen efter detta äventyr som kunde ha blivit en krock på motorvägen så bestämde jag mig för att åka hem på måndag morgon ist för söndag morgon.
________
igår så åkte jag in till stan efter skolan och skulle få en tid på ungdomsmottagningen på, var det Odenplan? tror det iaf. jätte mysigt där och trevlig personal, ska dit om en månad.
efter det så träffade jag terese som har praktik i stockholm, super trevligt!
__
och nu ligger jag här och är sjuk, ont i hela kroppen,
vaknade jätte tidigt i morse och var helt kall svettig och inte kunde sova. måste ha inbillat mig att jag hörde massa konstiga ljud. sen när alarmet ringde så kunde jag verkligen inte gå upp, sjukanmälan.
och nu ligger jag här med houngs vatten och kollar på film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0