en liten rolig lista

Vad heter ni?
Lina & Christopher

Hur träffades ni?
Igentligen genom att hans bror var hemma hos mig, men det kan vi räkna bort. Nere min by hemma i dalarna på sista april

Hur länge har ni varit tillsammans?
2 år och tre månader

Bor ni ihop?
Nej inte än.

Har ni barn?
Nej

Har båda körkort?
Ja

Kommer du ihåg er första kyss?
oj, ja jag tror de, det var väl nere vid älven?

Vem sa "jag älskar dig" först?
jag

Vem är äldst?
Christopher

Vilka stjärntecken är ni?
jag är vädur och han vattenman tror jag 

Vem är längst?
Christopher

Vem sjunger bäst?
Jag säger nog Christopher där

Håller ni varandra i handen på stan?
Oftast ja

Vad har ni gemensamt?
Ingenting igentligen, kanske att vi gillar våran katt de är väl de enda, haha

Kände ni varandra innan ni blev tsm?
kände gjorde vi väl, men inte jätte bra. Det kommer väl med tiden

Blev du kär vid första ögonkastet?
När han var hemma hos mig aldra första gången vill jag ha han inte broden

Har ni nån speciell låt?
Christopher sa en gång när "Hey ther Delilah" kom på radio att de var ju nästan som oss.

Har ni stora framtidsplaner?
Känns kanske lite konstigt att vara 18 och att vi pratar om att få barn när vi blir äldre, men de är de vi känner just nu.

Har ni gråtit i varandras famnar?
Nja kommer inte ihåg.


Har ni varit utomlands tillsammans?
Nej men i sommar kanske han följer med till Italien!

Vilket är ert bästa minne?
Varje dag man får är väl ett minne och det bästa.

Vem lagar bäst mat?
Det är nog jag

Vad gör ni en vanlig vardagskväll?
Sitter 18.8 mil ifrån varandra.

Ger ni alltid varandra pussar när ni ses?
Ja oftast

Bodde ni långt ifrån varandra då ni träffades?
Han i dalarna och jag i Stockholm, men var hemma på helger.

Blir du lätt svartsjuk?
Ibland, bror nog på vilket humör jag är på.

Brukar ni bråka?
Vi har faktist inte bråkat på riktigt tror jag, bara tjafsat. Kommer väl kasnke komma en bomb senare, vem vet? haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0