trött verkligen trött

är verkligen jätte trött, har inte orkat någonting i dag känns de som, hade skolfoto förseten, fyfan! jag var helt konstig på morgonen! först försov jag mig i 2 timmar så jag fick stressa, på tunnelbanan började jag känna mig svimfärdig och mådde skit illa.
nj fyfan.. hoppas  att korten vart bra iaf.

på tal om ingenting, jag har lust att byta namn på bloggen? de jag har nu är  så långt, vill ha ett kort bloggnamn. har ni något förslag? alla som jag har tänkt på är upptagna, jävla ungar som tar dom!
och imorgon kommer Petra och Christopher hit! jag längtar! men måste städa mitt ru, och dammsuga golven i lägenheten, dom är inte så frächa nu..
haha jag har suttit och lekt med camen hela kvällen nu! i love it!
jag har bestämt för att bjuda på mig själv nu! HA HA

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0