storstaden igen

god förmiddag på er! nu sitter jag i skolan ny kommen från dalarna. christopher skjusade mig till stationen och pussa mig hejdå. 
  när jag klivit av tåget så ser jag min kusin och hennes kompis sandra gå av tåget, trevligt att träffa dom lite. men hade lite brottom till skolan så det vart inte att vi pratade så mycket, men vi ska äta middag hos henne i helgen så då får vi ses och säga hejdå, hon ska ju till indien i 1 år snart, så nu skulle hon in på H&M i stan för att kolla efter kläder, det fanns ju inte H&M i indien, haha I-lands problem! 
  men jag fick mig en glädje rysning när jag satt på tåget till stholm, när jag somnat igår hade christopher gjort en ny bakrundsbild till min dator.


jag älskar dig så mycket hjärtat, det gör ont när jag inte är med dig.


vår första puss bild, tror jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0