hemma!



jag är sprallig och glad! kan det bero på att jag har kommit hem till mitt riktiga hem? det är någonting i luften, och med det menar jag inte kobajs lukten just nu, fyfan hatar det! jag sa fyfan vad det luktar koskit! de luktar ju för fan spya! då sa pappa glatt vadå luktar de inte så hära i stholm? och små skratta.
kan inte sitta still så ni får lite bilder nu på mina nya trosor, ring och en av mina klockor.



haha dom var ju bara för söta! ikväll blir jag nog batwoman ;)



trosorna ovan kommer från topshop och kostade 80 kr styck


dessa från bikbok köpte ett par ljus rosa och ett par oranga 50 kr st

nya klockan och nya ringen
denna klocka har jag i svart, vit, lilla och blå de var dom jag köpte.


Kommentarer
Postat av: Miljökämparna

du köper och köper, tänk på miljön? Det räcker väl med en klocka eller? Tänk på dina barn , dom kommer få gå med mask för att du köper allt du kommer över. /Miljökämparna för en ren värld

2010-09-04 @ 14:27:23
Postat av: Miljökämparna

Vågar du inte stå för vad du gör? Varför visar du inte kommentaren?



Vår miljö är i fara, förstör den inte med trosköp och klockor hit och dit!



" Did you give the world some love today? " -nej men ja köpte ännu mer klockor.....



Mvh Miljökämparna

2010-09-05 @ 14:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0