dalatåget!

Hej, äntligen sitter jag på dalatåget! fy fan vad härligt! har inte bloggat på ett tag igen, har verkligen inte orkat och inte haft någon dator till det heller, men nu har jag äntligen fått den! så otroligt skönt! så nu har jag blivit en data nörd igen.. men men. vet igentligen inte vad jag ska skriva, kanske att jag stor trivs i min nya klass, vekligen! känns verkligen bra :) ångrar inte att jag bytte dit, lite jobbigt är det med resvägen men den får duga.
   i veckan har jag inte gjort så mycket , gått i skolan, solat och handlat. Jag tror att jag har blivit beroende av klockor, seriöst. köpte 3 st nu i veckan, men dom är ju så bra och fina, så varför inte? har köpt en fin ring också, alla går ju ring med en sån dära döskalle ring ni vet? Jag hittade en sån men det är diamanter på den och en fjäril, ur tjusig faktist! kan ta bild på den sen, + klockorna. men jag har dom inte här. kan ta kort på min lilla klocksamlig med om ni nu vill de?
  och idag kommer min pojke hem! jag har saknat han super mycket! jag har ju saknat alla mina vänner och familj i dalarna men christopher har jag inte kunnat pratat med på en vecka. ska hämta han i hedemora vid 9 tiden han och Rillo skulle ha skjus till långshyttan, så jag skjusar dom små negrerna väl ;)
nu orkar jag inte skriva mera, skriver senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0