sitter på dala tåget nu med tränings värk i benen

hej på er! vart inge skrivande igår, orkade inte + att de vart en väldigt tidig kväll, sprang i 20 min, väldigt bra gjort av mig ska jag säga er! bra gjot lina!
men nu sitter jag och mitt pick och pack på dala tåget och jag sitter och smuttar på min halv liter redbull mumms
   mamma kommer och hämtar mig i hedemora och så ska vi köpa tacos, det var super länge sen jag käka de! ska bli kalas gott!
senare kommer christopher till mig och myser.
och jag har tänk att träffa mina tjejer också, helgerna går så jävla snabbt så de känns som om man inte hinner med allt! skit tråkigt.
men dom vill jag verkligen träffa!
 nej nu ska jag smutta vidare, vi hörs senare ikväll, då kommer också bilder, vill inte sitta här på tåget och verka egen kär och ta kort,  nej de gör jag helldre när ingen ser på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0