tidig dag

Så jäkla skönt att vara hemma så här tidigt! slutade kl 11 men fick lov att vara kvar i skolan och käka pannkakor, och sen så följde jag med Jenna och köpte kaffe och sen så gick jag och mötte Charlotte(det är hon jag hyr av) för jag skulle ha nyckeln till tvättstugan. Och nu sitter jag hemma och kollar på tv. och nu är de helg och de är super skönt! fast imorgon så Formbivning B eleverna  åka någonstans 10 i 10, de är ju minde kul, skoldag på en lördag liksom. men vi fick ledigt nu så de var väl helt okej då.


Kommentarer
Postat av: R E F F L A N =D

kul att du vill delta i dagens blogg :D vinnaren publiceras ikväll :D so keep in touch!

2010-11-26 @ 16:08:19
URL: http://refflan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0