tillbaka nu på morgon kvisten

kvällen i långshyttan var jn iaf kul, efter några cider vart jag trött och då gick jag och la mig och sov en stund, sen så vart jag väckt och började om. senare så var jag igång igen. gick och sov vid 3 tiden. 5 timmar senare vaknade jag och var bakis, gick på toa och sedan gick jag och la mig i sängen och försökte piggna till lite, och vid halv 11 så var jag bra igen. då gick vi till ica och pantade burkar, jag, christopher, petra och dennis.
senare så kom mor och hämtade oss och jag och christopher stod för grillningen när vi kom hem. senare den kvällen så gjorde vi inte så mycket alls faktist, gick och la oss, efersom jag skulle upp och åka tåg, som jag sitter på nu, hatar verkligen att kliva upp på morgonen, värsta som finns när man är trött. men nu ska jag försöka att äta lite och kika lite. ha de


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0