@sofie

god förmiddag!

var inte i skolan så länge, hade klarat matten ska bara göra ett litet prov senare. sen är jag klar med matte a! skönt som fan!
efter de så gick jag till centrum och tog tåget med sofie till täby, jag skulle köpa 2 bikini trosor. men de vart ett linne, balsam och hårspray också. men jag behövde de så de är ju skit samma. nu sitter jag och sofie och grejare lite till bild pch formen. jag kommer ju missa en lektion så jag gör den nu typ.
om om typ 10 timmar drar jag och martina till arlanda och möter upp emma, natalie och pernilla! Fyfan ska bli så sjukt skönt att åka iväg!
och som jag sa de kommer bilder på hotelet senare ikväll!
jag blir så nervös!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0