sängen för min del nu

ska sova nu, men berättar om dagen lite snabbt bara
tog mitt vanliga tåg på måndagmorgonen vi 06.20, och idag ville jag mer än valigt bara ligga kvar och mysa med min älskling! men efter 30 min snoozning så gick jag upp och åkte till hedemora. satt mig på tåget och kikade runt lite åt frukost och sedan efter uppsala orkade jag inte hålla mig vaken längre, så jag somnade och vaknade som vanligt att tåget nästan är tomt när de stannat i stockholm. pallrade mig ner till tunnelbanan, yrvaken. och sedan upp till pendeltåget där jag nickade till och somnade, och vaknade när jag var i åkersberga tur att jag vaknade då!
 väl uppe i lägenheten så tog jag en mat låda med pankakor och satt och mumsade på de och sedan så fick jag mat koma och slocknade. åkte till skolan och hade en lektion  med  rektorn, skönt att dom lektionerna är slut nu iaf! vet inte ens vad lektionen heter? bild och form? nej så heter den inte. skit samma. gick hem sen käka lite och sedan gick jag, martina och vickan till körskolan satt där och gjorde prov. sen gick vi hem, och vid 6 eller 7 så låg jag och martina däckade i varsitt rum och sov i 2 timmar, sen gick vi och solade med ronja & vickan. dö hett var de!
och nu ligger jag i sängen och skriver, och tänker att de är skit tråkigt att jag itne har några bilder i inläggen, måste bli skärpning med de! får fixa min kamera som jag har sagt länge, men nu måste de bli av fan.
nej nu rundar jag ava med att säga att jag måste sova, ska ha mitt sista matte prov i hela mitt liv imorgon, de säger jag med ett jävla leende på läpparna! FYFAN VAD SKÖNT!
godnatt bloggen



på nått sätt skön? men ändå så jävla dålig, till och med jag sjunger bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0