inte igår kväll och inte nu

skriver om resan och lägger in bilder från resan när jag får tid, känns som om jag inte ha någon tid över alls!

idag så tog jag och christopher bussen till hedemora, han skulle till skolan och jag köra en körlektion och sedan plugga efteråt. och imorgon har jag körlektion igen och då jävlar måste jag verkligen plugga gärnet efteråt!
när vi kom hem så lagade jag mat och sedan fick jag matkoma och somnade i knät på pojken min framför tven.
efter jag vaknat så var pappa hemma, och han vart inte så glad över att gräset inte var klippt och att de var lortigt på golvet hemma, så han kunde inte åka till säterdalen på bilträff. så jag och christopher tog bilden ner till byn och köpte bensin och sedan var vi igång och klippte gräsmattan och pappa åkte glatt i sin P1800 och gled iväg. damsög golven gjorde jag också.
  och nu ska jag och christopher sova, med min onda näsa och öga som han nockade in axeln med så jag börja böla. snällt av han!
 godnatt allesammans! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0