tillbaka till lägenheten

hejsan
nu har jag kommit fram till lägeheten, och packat ur mina två stora väskor som jag fick släpa på. fyfan, mn de känns skönt att häntligen sitta ner i en fotölj och inte nått jävla låt! :p
satt och plugga körkort hela tågresan. typ..
innan jag åkte så var jag och christopher ute och åkte skidor, eller han iaf. jag kom ingenstans..
kändes lite tråkigt att åka från sköna dalarna och familj och vänner där.
orkar inte skriva nått nu är jätte trött och hungrig. så nu ska jag bra chilla framför tven :)

jag och emma steker



nån random tjej



 
jag och christopher åker skidor

Kommentarer
Postat av: Marion

Oooh, snygga brills, har likadana :)

2010-03-11 @ 22:25:09
URL: http://composite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0