super finns på den!

det var en galen kul kväll igår!
var hos lovisa först och fixa till lite, och började dricka. senare kom några av lovisas vänner från klassen. sen drog vi vidare in mot stan och gick in på etage.
riktigt roligt faktist! fan rikigt kul
fick lov att byta skor när de var en timme kvar, kunde inte gå i dom jävla klackarna som gjorde mig 14 cm längre. tog på mig låg dojorna som var så vita att som lyste upp hela dans golvet, haha.
sen gick jag och martina hem, och var hemma kanske vid 3 halv 4 ? minns inte,
sen ringde lovisa vid 4 och sa att jag skulle prata med henne hela vägen hem, shit att vara vaken i 20 min när man inte på topp är inte så lätt. haha
när vi vaknat så fick jag så sjukt ont i min fot!
jag fick lov att krypa til toan och på  toan höll jag fan på att svimma så jag fick lov att lägga mig ner på toa golvet och ligga där i typ 5-10 min. haha fyfan sen var de bara att krypa tillbaka till madrassen som jag och martina delade på.
senare kom annelie med tårta och kakor och kryckor till mig.
hahah anledningen att jag inte kunde gå var att jag hade trillat på dansgolvet hah, så när mamma kom och hämtade mig så åkte vi in på akuten och sen fick jag åka rullstol, haha de var fan kul.
nej fan nu orkar jag inte skriva mera, hvudvärken börjar smyga sig fram.
hejdå
bilder kommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0