på tåget

nu har jag satt mig till ro på tåget och glider fram mot dalarna, skönt!
hann med en lite runda på hm i stan, köpte 3 trosor, deo och en liten nessesär, varför jag köpte den vet jag inte. den var bara så gullig så jag fick lov att köpa den. har ju 2 redan men skit samma.
ska bli jäkligt skönt att komma hem och ta de lungt, kanske ska ha en spa kväll idag? är sugen på de.  Jo fan jag ska ha de! får tvniga christopher om han inte vill de!
får se vilka saker jag använder till hår och hud, bror ju på vad jag har hemma.

och nu vill jag säga lycka till, till Julia som ska på skol SM i Jönköping. och alla dom andra som är med från JB :)

Kommentarer
Postat av: Marion

Japp banansmaken är bytt :) Melonsmaken var inte lika kraftig, det var nice!

2010-03-19 @ 18:54:20
URL: http://composite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0