hata banan

nu har vi haft våran spa kväll i badet och aldrig mer! slutade med att christopher vart röd i ansiktet av ansiktsmasken och jag har banan i håret som inte går ur. men om ni vill testa så visst.

ansiktsmask
1 tsk naturel yoghurt
1 tsk havregryn
1 tsk honung

blanda ihop detta och pensla på i ansiktet och låt verka i ca 10 min.
skölj sedan av med ljummet vatten.

hår kur för tort hår
1 mogen banan
2 tsk oliv olja

mosa bananen odentligt! (jag gjorde inte de och de var nog därför jag fick bitar med banan i håret) och blanda sedan i olja och låt detta sitta i håret i en halv timme ca. om det ska ge en bättre efekt så kan du sätta över plast folie  över huvudet.


 men nog med detta nu, ska mysa nu hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0