godmorgon

vart inte att jag skrev igår kvälll orkade inte göra de. bertättar om helgen nu ist.
fredag: gick i skolan hela dagen och klippte sofia. de vart faktist riktigt snyggt! jag är iaf nöjd. sen vid tre så slutade vi, och åkte till stan och tog ett tåg hem vid tio i fem, fick sälskap av Nadja hela vägen. hon skulle nämligen också av i Avesta Krylbo.
sen skulle jenny komma med ett annat tåg från örebro 18.30 men de var ju så klart försenat, i 20 min, bara för jag hade brottom till borlänge eftersom Lovisa skulle sjunga på P&L cafet. så jag hann inte åka hem först som planerat, så jag åkte direkt till borlänge kom dit vid kvart i åtta tiden, och fick höra lite av de iaf, måste bara säga, att dom är så sjukt bra!
http://www.myspace.com/thesmoresthesmores
gå in och lyssna, underbart!
   efter de så åkte jag hem med en påse med sushi. och när jag var hemma så kom christopher.
lördag: då skulle vi ha en liten släkt middag för min syster som igentligen fyller år idag, GRATTIS!
så vi åt med släkten och sen kollade vi lite på tv. och jag råka somna till lite.faste de kanske inte är så ovanligt.
på kvällen kollade vi på melodifestivalen med mamma och pappa. sen så gjorde vi inte så mycket  mera.
söndag: då hade jag och christoopher en lite utflykt med längdskidorna! skit mysigt, vi gjorde chocklad bollar och smothiee (stavning?). och åkte ut och åkte , sen så stannade vi vid skogen och gjorde eld och myste. de var verkligen jätte mysigt! så där satt vi ett bra tag!  sen så for vi hem och bada och sen var de dags för mig att åka till stholm.

de var väl typ de.
och nu måste jag fixa mig till skolan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0