god kväll!

sitter i sängen med en snorig men en igen täppt näsa.. och är så dära lagomt trött. gick upp vid 7 för jag skulle till tandläkaren. och när jag var där så visade de sig att jag har 2 hål. så på fredag ska jag dit och laga lite, har aldrig haft hål! men de var inte riktiga hål heller.
dirket efter tandläkar besöket så åkte jag till hedemora och körde med hasse, gick riktigt bra, första gången jag fickparkera och de var riktigt bra gjort av mig!
när jag var klar med de så åkte jag hem och såg att christopher fortfarande var kvar hos mig, pojken hade inte ens gått upp ur sänge, så jag kom upp med frukost på silverbricka, inte ofta man får de av mig ;)
sen så åkte jag och mamma till säter för vi skulle hälsa på erik och karin och sedan gå till mormor och morfar, där fick vi vofflor så min och mammas jobb med GI maten fungerade i sisådära 2 dagar haha! + att vi fick en fet toblerone av dom. fuck, men imorgon måste jag gå ut och gå innan jag åker till Lovisa, tänkte ta bussen vid 12. så jag tvingar upp christopher så får han gå ut och gå med mig. måste få bort dessa hull och mull som av en anlednign kommit haha. undra varför? nja nej inte så konstigt. men nu ropar mamma och pappa att de är GI soppa som väntar ;) haha
 
har fasnat för en till låt
och när jag kollar på den så ser jag att erik är sjukt lik en jag känner, känn dig träffad martin


You know my weakness
That is why I'm sleepless
Baby I'm thinking of your love
Oh-oh-oh
You know my weakness
That is why I'm sleepless
Baby I'm thinking of your love




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0