ganska lång inlägg för att vara mig

tjenare
ska bertätta lite kortfattat om igår och idag.
igår så åkte jag bussen till lovisa, och då tänkte jag att de var varmt ute så jag inte behövde min tjocka jacka utan tog en lite tunnare. och när jag väl står ute vid buss hållsplatsen så blåser de satan och där står jag vårklädd med solglasögon och tunn jacka, nej fyfan, och så var bussen försenad i 10-15 min så jag stod där i typ 20 min.. mindre skönt. och så åkte bussen små jävla äckliga vägar.
väl framme så stod Lovisa, Martina S & Terese och väntade på mig, martina och terese skulle till donken och äta bakis burgare ;) 
när dom åkte så gick jag och lovisa på stan lite och jag gjorde mig ett fynd, en väska för 30 kr, inte illa!
senare så far vi hem till lovisa och gjorde cup cackes (stavning? hah) skit goda! De var jätte mysikgt lovisa, tack för en trevlig kväll! :)
åkte till elin senare, skulle sova där och så gå till hennes skola och fixa mitt hår. så nu äntligen har jag ingen äcklig utväxt och så har jag lite ljusa slingor i underhåret. nu är mitt hår i liv igen! haha. de var jätte bra, tacktack syster :)
direkt så åkte jag till säter för jag skulle till tandläkaren och laga ett hål i tanden. men vi var typ 1 timme tidiga så jag och mor åkte på stan lite så jag kunde fråga efter sommar jobb. gick väl så dära.
sen drog vi oss till tandläkarn. jag säger att jag ALDRIG ska ha hål i tänderna igen, de ilade som fan när dom borrade. känndes ju som att hjärnan skulle rinna ut. nej usch de var hemskt! dom tog på bedöving, men när tror ni den började verka? Jo, när jag går ut där ifrån! jag klänner inget på min vänsta sida. kan inte prata jag bara dregglar. stackars mig.
nej nu ska jag fixa mig, christopher kommer hit, vi ska äntligen gå ut och gå! haha :)
ha de

sommar bild från 07
<3

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Du, de va möösigt att harej här också vill ja säga ! :)<3

2010-03-05 @ 23:21:47
URL: http://gloomypic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0