23 mars

god kväll! dålig uppdatering, jag vet. har inte orkat eller haft riktig tid att skriva.
men jag kan säga vad jag fick i present,
mamma pappa - p&l biljett, kakfat,hängare, vin, kakbok, sladd till daton alltså en sån som man kopplar in teleftonen i. och sedan datan, äh ni dattar och säkert något mera.
elin - nån flaska cider och presentkort
jenny - present kort
christopher - väska
moster + josefine och rickard - en kokbok och en rolig annan liten bok.
mormor & morfar - blomma och ett häftigt kakfat i tre lager
av tjejerna - en flaska sprit  + drink mix och sånt man har till.
taccckar

men nog om detta.
gick upp kl sju på morgonen gjorde kaffe och sedan satte jag mig i kanske 1 timme, så jävla bra av mig
i skolan gjorde jag matte prov som gick sådära. sedan åkte jag hem vid halv 10 och läste körkort igen.
sen åkte jag tillbaka till skolan och gjorde nått jag missat på svenskan så nu är de fixkat, skönt!
när jag kom hem så gick jag martina & vicktoria ut och gick och sedan gick jag och solade med martina.
sen hem och tvätta och nu sitter vi och kollar på dating in de dark.
men nu kilar jag, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0