oh vilken härlig dag

God morgon på er!
Solen lyser och jag sitter i bikini i sängen som jag nyss vaknat i och väntar på min vän Sofie. Vi ska cykla till havet och sola. Ska bli så grymt skönt! Förutom att jag fick ta en 4 år gamal bikini, men den får duga, den är iaf skön! Och den hära morgonen är skön! sitter och lyssnar på Ted Gädestad och myser, de känns verkligen som att de är sommar idag, termometern visar 19 grader i skuggan. så detta är ju kanon, och idag tar alla treor studenten på John Bauer, om nästan exakt tre timmar springer dom ut! Jag får pirr i magen bara jag tänker på de! De kunde jag också ha gjort om ett år, men nu får jag vänta 2 år.. men de är helt okej igentligen!
nej nu ska jag städa ihop lite innan Sofie kommer, kommer komma bilder från dagen senare idag. Vi ses, ha de bra allesammans! :)

fetto huvud? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0