kasst

har inte skrivit någet på tre dagar nu, har helt enkelt inte orkat,  har knapps suttit vid datan.
det har ju  arit falu kalaset nu i helgen, men jag och christopher åkte inte in dit på fredag, vi åkte och fiskade med pappa ist, och christopher fick 2 gäddor, och jag fick en abbore som var kanske 3 cm och pappa fick ingentling, stackarn!
men igår så drog jag och christopher dit, först så var vi här och chill drack lite med märta och rickard, och sen så åkte vi till falun till Felicia som hade Tove hos sig, så var vi där och drack lite och sen då gick vi vidare till stan, vart för mycket dricka för mig, som vanligt känns de som, men de var kul iaf. åkte hem vid halv 3? kommer inte ihåg, pappa kom iaf och hämtade oss och så tog vi donken på hemvägen, 3 cheesbugare, sen däckade jag och vaknade hemma, och kolla på i baksätet och där låg christopher däckad. ahahha fan vad jag skratta!
somnade vid halv 5 kanske, och dagen efter (idag) så skulle jag till Kyrkbyn för att hämta ut skedvi boken, kul att göra de bakis! kom där och lukta gammal fylla och spya. nej fyfan, inte kul i början, men sen var de trevligt, att se lite gamla klass vänner.
och nu ligger jag här och ska läsa lite teori :)
så vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0