jag lever

ja det är sant jag lever, har bara inte suttit vid datan har pluggat teori! men nu jävlar slänger jag teoriboken! för jag har KÖRKORT! fyfan äntligen! så sjukt jävla skönt!
att glida själv och sjunga hur högt och fult man vill!
tog bilen till säter direkt och träffade Emma och Jennie och sedan så åkte jag och Emma till falun och hämtade Petra. Då tog vi driv in på donken i falun och sedan donken i borlänge. haha! sen så skjusade jag hem emma och sen så åkte jag och Petra hem till mig och åt tårta med mamma, pappa, mormor och morfar. sen skjusade jag hem Petra och nu sitter jag är och har körkort för första gången i mitt liv hah! ska snart åka och hämta Chistopher.
fan det hära känns så sjukt jävla bra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0