hemma efter steket

nu är jag hemma med en mens mage, och inte vart jag ett dugg brunare, de är ju kul! men de var iaf trevligt att träffa sofie och ligga där och mysa. vi pratade även om vad som händer på sommaren, de är ju P&L snart och sen ska vi tjejer ut på en road tripp! de längtar jag till som fan! att bara åka och inte ha nått planerat typ alls, fast lite måste man väl men fan inte mycket.
    och nu ligger jag i rummet och lyssar på hur alla lastbilar med glada studenter rullar förbi centrum, de verkar vara så grymt skönt och kul! blir riktigt avensjuk! men som sagt om 2 år är de min tur.





stoffilito i love u baby

Kommentarer
Postat av: stooofff

OOH MY GOOD vilken jäkla hållning jag haaar!

2010-06-02 @ 17:39:17
URL: http://sofieelenor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0