fan då

är inte så bra på det dära med att uppdatera! men nu skriver jag, men jag har dock brottom nu, ska åka till martina, och imorgon kommer tjejerna dit, så jag ska hjälpa martina med alla grejer hon ska göra för oss tjejer, kommer bli kanon kul! :)
så jag ska bara packa väskan och åka :)

och så har jag en till saka att säga, när jag ser att de är folk som läser min blogg så uppdaterar jag nog mera, hade uppmot 60 när jag bloggade som mäst, så de hänger på er.
och en till tråkig sak, jag kan inte lägga över bilder från mobilen till datan så ni kan inte se rullsands bilderna idag, men vi får se om jag åker till c imorgon kväll och fixar över dom där och lägger ut dom :)

och så kom jag på att jag ju har en web cam, men den är verkligen dålig, urdålig rättare sagt! men de är iaf kul kanske att ha bilder i bloggen? de tycker jag iaf, eller vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0