tisdag

god kväll!
nu har tove precis gått till bussen. så nu sitter jag själv med paulina och martina.

slutade tidigt idag, kl 10. skönt!
så jag, tove och julia gick till ica och köpte lite onyttiga saker och gick hem till mig och myste, haha.
julia åkte tillbaka till skolan för hon måste träna till skol tunerigen. så jag och tove var kvar hemma hos mig, senare så gick vi och solade, jävlar var jag brände min rumpa! och baksidan av låren var helt kolsvarta! och nu är jag en räka i ansiktet. inte så kul. men hoppas på att de röda blir brunare snart. vi svängde in på ica och handla lite till maten, jävlar vilken måltid de var alltså! haha, men så sjukt gott!
senare kommer vickan hit och kollar på paradise hotel med oss. mys
och så kan jag vara uppe hur länge jag vill ikväll, är ledig imorgon. haha :)




Kommentarer
Postat av: Julia!

HAHAHA Fy fan vilka fula bilder på mig! xD

2010-01-13 @ 15:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0