resten av inläggen som försvann, tydligen

igår var vi tjejer hos terese och firade henne med lite party eftersom hon fyller år idag grattis älsklings terese!
de var kanon kul! de kommer bilder på de när jag fått dom av folket.
de var verkligen en jätte kul kväll! tack för de tjejer ni är bäst, jag älskar er!
jag åkte hem vid  10 eftersom att dom andra skulle bege sig senare.
så åkte hem när jag kommit mer än vägen hem så ringer martina "ligger min mobil i din jacka?"
så då var de bara att vända om och lämna den, hah, men helt okej för mig fick köra mera.
när jag väl var hemma så kollade jag på avsnittet på paradise hotel jag missat, och sedan så la jag mig och sov och inväntade Christopher som skulle komma vid 3 tiden, vacknade bara ett kort tag när han kom, han brukar ju vara expert på att väckas.. ;* haha


men iaf idag så tog jag, martina, sofie och vickan halv tre tåget tillbaka, de var faktist skönt att åka tidigt för engångs skull. så man inte var helt död när man kom hem.
så nu är jag och marre hemma i lägenheten, fyfan de är verkligen mysigt här!  jag älskar verkligen detta.
när vi kom till lägenheten så plockade vi fram de som vi hade handlat till lägenheten och fixade lite, sen gick vi och handlade och sedan käka, och nu sitter vi i vardagsrummet och inväntar I en annan del av Köping, som jag har längtat! JAG ÄLSKAR GÄNGET! så då blir de super mys i vår 3a! med ljus och popcorn! wiiho
och imorgon börjar skolan, ska faktist bli ganska kul att se folket igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0