mys

igår kom jag hem från berga till dalarna, känns skönt.
så igår kom christopher hit och myste, vi bada bubbelbad med "pömsiga persikor" haha, vilket jävla badskum! se myste vi hela kvällen. har fan inte sett pojken på 2 veckor. inte så kul.
idag har jag tagit kort för mopedkörkortet också, haha! inte för jag kommer använda de mera, men endå,haha.
sen när jag skulle övnigsköra hem så körde de om en minibuss, sen när jag kommit halvägs hem så har den parkerat in på en ficka och så stod dom där och kissa och visa "den" för mig, haha snacka om att jag och pappa skratta!!

så sjukt sugen på fest nu! kommer inte håg senaste gången jag var på fest, måste vart mera än 4-5 månader sist! fan vad medicin suger! + att jag ska äta de längre än jag väntat. suck


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0