moha-ha

hey mina vänner
kom hem för typ 40 min sen, och nu sitter jag och låter mina ägg svalna, kan man bli ägg beroende? isf har jag blivit de! de är ju verkligen jätte gott!
Pratade med emma nyss, hon och Pernilla ska ju komma ner hit, så hade dom gått av i arlanda! HAHA så nu vet jag inte hur dom kommer hit, haha de kanske inte var så jäkla  bra va..
men dom kommer väl hit på nått sätt iaf. hoppas jag

i skolan så har vi tvättat hår och så. vi lär väl lära oss att göra de på rätt sett nu när vi snart ska ut på praktik vecka 8a.
sen så färgade mackan, vår lärare, en annans lärare hår. de var faktist riktigt fint!

är de bara jag som tycker denna grabb är kanon skön?


dagens bilder

HEY JULIA ! HAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0