kväller i berga

ligger och lyssnar på ulrik, han får mig på lite bättre humör.
idag gick min dag åt att vara i falun på läkarbesök och ge lite mera prover och få svar på endel. dom vet inte var de är för fel, men tror de är en viss sjukdom, så jag ska börja att äta 4 tabletter om dagen i ett jävla år. de gillar jag inte.
men skit samma, jag mår bra just nu och de är huvudsaken. medicin hjälper så de är ju greaaaat.

när jag satt på tåger ner till stholm så satt jag just i den vagnen med dom som snorade mest! fyfan alla snöt sig hela tiden, specielt en man, usch, + att han spottade i papperet han snöt sig i! de var hemskt! ville byta vagn men då skulle jag fått stått, så jag fick sitta och tittta ut och tänka på annat medans jag höre alla snornäsor.
   möttes av värdens snö kaos! shit, de är ju snart slut på januari ska de verkligen snöa nu?
kom hem för ett bra tag sen, jag och martina har kollat på robinson och andra avenyn.
sen så tänkte jag tvätta, de är typ inga som tvättar 19-22 men just idag var de det! så typist så nu får jag tvätta imorgon när christopher kommer, ska möta han i stan när jag slutat skolan, så ska vi ha mys helg!
men jag ska nog göra mig redo för sängen.

men jag har de bra idag
jag har de bra idag
det är vanlig dag och jag har de bra
jag har de bra idag

sötaste ulrik är bäst
http://www.youtube.com/watch?v=zLAoBy7fvpM


ses

fyyfan :* !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0