just ja, nu är jag hemma

hejsan
jag kom hem igår föresten, orkade inte skriva då. var trött, de är jag nu med, mina ögonlock är typ helt sega att blinka med.
men nu berättar jag från dag till dag

2/1 lördag - vi åkte till åkersberga till den nya lägenheten och träffade Mejjan en sista gång, de är hon som vi hyr av. och så tog vi nycklarna. sen vidare till gamla lägenheten och städade ur den, de gick faktist snabbare än jag trodde. när de var gjort så köpte vi pizza och åkte till nya lägenheten och käkade.
jag, martina, mamma och åsa gick till ica och handlade mat för över tusenlappen. de behövdes.
  senare så vart jag och martina själva i våran nya lägenhet, fyfan. nu kan jag säga de, jag känner mig verkligen hemma.  de var lite pirrigt att sova i nya "love room" haa ni fattar när ni ser de,  men de fick bra.
3/-1 söndag - jag och martina gick lite i centrum och handlade lite små saker.  sen gick vi till ett konditori och köpte en god kringla som vi skulle bjuda Vickan och Nathalie på när dom skulle komma på besök. så jagoch martina gjorde wook och ris och bjöd på. sedan fick vi äta kringla.
 senare mog kvällen så kom Sofie så vi gick och hyrde film, hannah motana the movie & min feta grekiska semester, den var sjukt bra!  Christian kom och hälsade på oss en snabbis också och så hämtade han nycklarna till gamla lägenheten. så mycket mera hände inte sen.
4/1 - måndag - jag, martina, sofie och nathalie bästämde oss för att åka in till stan och kolla runt lite.
vart inte att jag handlade så mycket, 2 trosor, gryt under lägg och en present till terese som fyller 18 år på söndag!
jag och martina lämnade sofie och nathalie vid plattan för att sedan bege oss till t-centralen.
kom hem och senare kom christopher till kvällen.
5/1 - tisdag - martina ringde vid halv 10 och sa att vi skulle till borlänge och handla lite saker till nya lägenheten, så jag pallra mig upp och fixade mig sa hejdå till christopher och åkte till säter. handlade lite nya saker faktist.
- knivsett med 5 knivar
- 2 tröjor
- ny klocka + ett halsband
- en sak man har ljus på
- lite smått och gott också
- och bakplåts papper
hhaha
sen åkte vi hem till martina och åt lite, elin kom och hämtade mig nästan direkt, hon var ändå på vägen så jag kunde lika bra följa med henne då. och nu sitter jag här och lyssnar på musik, ska snart ner och äta.
och senare ska jag till christopher vi ska se new moon! fy fan, längtar.
nej nu måste jag städa rummet mitt innan mamma blir galen.

och ingen jävla hor kamera funkar i huset! så ni blir de mobil bilder, de får ni nöja er med. måste köpa mig en kamera! och de ska vara en bra den hära gång.
 men ojdå, ni har jag ingen mobil sladd, jag börjar på att bli irriterad

köpte iaf en sån, men med vitt inuti


och en sån, och typ en sån till men hel grå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0