jag tänker hoppa

hejsan sitter och smuttar på te som är en timme gammal och försöker få en bra stämma i ted gädestads låtar

iaf, jag har ny fräch färg i håret, känns skönt. jag älskar nyfärgat hår, de luktar så gott.
var i valbo igår med petra, köpte lite saker på ikea till lägenheten, och lite till mig själv också
- saker till lägenheten
-  tröja
- örhängen
- väska
- ögonskugga
säkert nått mera, mitt minne är inte de bästa

jag känner att jag vill veta hur man gör i ph.
men jag gör på mitt vis, fast de är fel & enkelt

måste skaffa mig en kamera nuu de blir fan en nästa månad tror jag, jag får leva fattigt ett tag nu.
äckligt onördigt dyrt med kameror.

nej jag måste kolla om pappa överlever, de är åsa nisse film på tven nu, så han spriger och springer för att hämta saker så han inte missar allt för mycket av tv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0