hej

jag har tråkigt..



INFO OM MIG:
1. Fullständigt namn? - Lina Linnea Olsson
2. Exakt ålder? - 17 år 10 månader och ... jag orkar inte räkna
3. Vart bor du? - st.skedvi och stholm
4. Bor tillsammans med? - dalarna - familjen stholm - martina
5. Husdjur? - kanin, melwin
6. Färg på ditt hus? - rött i dalarna, lägenhets färg i sthol
7. När är du född? -  21 mars
8. Klass? - skönheten första året på frisör programet
9. Vilket år tar du studenten? - 2011 eller 12?
10. Något jobb? - nej

IDAG:
11. När ska du sova ikväll?
- när jag blir trött
13. Duschat idag? - nej
14. Kramat någon idag? - ja 
15. Pussat någon idag? - nej
16. Vad har du ätit? - orkar inte skriva allllllt
17. Dagens klädsel? - leggings och tröja
19. Dagens sötnos? - julia så klart
20. Dagens roligaste? - jag själv

LITE KÄRLEK:
21. Har du många vänner?
- ja
22. Hur många har du kysst? - spelar de någon roll
23. Vem kramade du senast? - lina
24. Hur många vill du ha sex med? - vadå vill ? 
25. Hur många har varit otrogna med dig? - ingen
27. Har du pojk-/flickvän? - ja
28. Vem pratade du med i telefon senast? - mammi 
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - martina andersson -  jag emma och pernilla! :)

FAVORIT:
31. Film? - vet inte
32. Låt? - vet inte
33. Mat? - vet inte
34. Dryck? - vet inte
37. Stad? -  vet inte
38. Land? - vet inte
39. Ämne i skolan? - frisör
40. År? - vet inte

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? erik hassle
42. Personen du kysste? christopher
43. Gången du spydde? det kommer jag inte ihåg
44. Gången du grät? när jag var på sjukan
45. Pizzan du åt? - vet inte
46. Gången du var i göteborg? -  vet inte 
47. Gången du var i stockholm? - är där nu
48. Gången du var full? - vet inte
49. Gången du var hög? - aldrig

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - vet inte
52. Hund eller katt? - vet inte
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - båda
54. Tv-spel eller datorspel? - båda
55. Singel eller upptagen? - det är väl kul att vara upptagen
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - inget av dom
58. Ragga eller bli uppraggad? - uppraggad
59. Big brother eller paradise hotel? - båda ! 
60. Svart, brunt eller blont? - vet inte
62. Choklad eller lakrits? - chocklad
63. Göteborg eller stockholm? - stholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - högerhänt
65. Coca cola eller fanta? - båda
66. Pizza eller kebab? - vet inte
67. Randigt eller prickigt? - vet inte
68. Älska eller älskas? - båda
69. Leva eller dö? - leva tack

ANTAL:
70. Personer du älskar?
- dom närmaste
71. Personer du hatar? -starkt ord 
72. Personer som sagt att dom älskar dig? - vet inte 
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - vet inte 3-4 ?
74. Glassar du ätit på en dag? - för många
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - P&L
76. Gånger du haft minnesluckor? - oj, det kommer väl inte jag ihåg
77. Piercingar har du? - mohaha ! de vet ni redan
78. Personer du saknar just nu? - christopher!
79. Gånger ditt hjärta brustit? - 1 gång för länge sen, lr kanske inte brustit, nu tog jag i

VEM:
80. Vill du kyssa nu?
- min pojke
81. Ska du träffa imorgon? - ja, de blir väl emma,martina och pernilla 
82. Sjöng du senast för? - mig själv
83. Hade du senast en msnkonversation med? - tove
84. Spelade du tv-spel med senast? - minns inte
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - pojken min så klart
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - vet inte
87. Förtjänar att dö? - vet inte
89. Vill du sova brevid inatt? - c! 

VAD:
90. Gör dig glad?
-  det som är roligt
91. Gör dig ledsen? - det som inte är roligt
92. Vad vill du helst göra nu? - äta mina ägg
93. Önskar du att du slapp göra? - diska
94. Vill du ha nu? - mera pengar
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - pengar och en bil och en p&l biljett 
96. Längtar du till? - körkortet och sommaren!
97. Tycker du om dina betyg? - vet inte , okej antar jag
98. Ångrar du i ditt liv? - inget
99. Är det bästa som har hänt dig? - vet inte  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0