heey

god eftermiddag!
jag har nyss varit en riktig hemma fru, och jag tyckte de var riktigt kul! jag har sytt igen ett stort hål i byxorna och så har jag diskat, med mina fina gula gummihandskar! dom är jätte mysiga! 
idag så var jag i skolan kanske i en timme, gjorde klart ina matte tal sen fick vi gå hem, så jag och tove gick hem till mig och gjorde lite mat, sen skulle hon till norrtälje och vara barnvakt.
senare så ska jag och martina gå och gymma, så man känner sig lite nyttig.
jag längtar efter min sötnos
jag saknar dig jätte mycket
jag älskar dig jätte mycket


jag ska snacka med julia om filmen för jag har inget yotube konto, så hon kan lägga upp de då sida och så kan ni får se den, haha!
men nu ska jag kolla lite på miami inc.
see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0