äntligen fredag

hejsan!
äntligen är de fredag, imorgon får jag sova ut! Emma och Pernilla kommer hit idag, de ska bli riktigt kul! :) jag och martina gick upp extra tidigt för att ta bort de gigantiska berget med disk! de var verkligen sjukt  hur mycket de var.
jag känner mig riktigt glad idag, med lite träningsvärk så vill jag gå till skolan och tvätta hår, haha de är de vi ska göra idag, tror jag.  klockan är 8 och jag är redan klar, igentligen borde jag stressa nu och vara nyvaken. 
men nu kan jag sitta ner och ta de lungt och kolla på tv, de är riktigt skönt! ingen stress, de mår ingen bra av. 

frisör hela dagen idag, skojsigt. kommer säkert komma bilder senare idag!
hörs sen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0