2010 nu

gott nytt år på er !
det vart en nykter kväll för min del, går på medicin i 6 veckor framöver. så jag var med mamma och pappa hos min moster på kvällen.
men först så var jag hos emma med tjejerna, dom hade gjort så fint med mat och efterätt jätte mysigt!
sen vid halv 8, 8 så kom pappa och hämtade mig så åkte vi till moster och åt god mat där och satt och kollade på nypr på skansen eller vad det hette. och åt kex & ost och skåla in de nya året. det var faktist riktigt mysigt :)

finns kanske inte så mycket mera att säga om den kvällen.
men vaknade av att christopher stod i mitt rum vid kanske klockan 4 på morgonen.
han hade väntat på skjus till mig i 3 timmar stackarn.
____

föresten så har jag köpt skor från nelly som kom för några dagar sen
ni får inte så bra bilder menmen, riktigt snygga var dom iaf!


vill ha sommar nu!

___

julklappar


lite smått och gott från julgranen


nej  hörrni nu ska jag lyssna vidare på min älsklnings låt just nu, och sedan måla elins tånaglar.

sen måste jag nog ta mig ett långt bad och sedan sova, måste vara pigg tills imon, då flyttar jag och martina !
åh vad jag längtar, känner mig redan hemma.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0