yallo

tjenis
idag var det sista dagen på salongen, känndes lite tråkigt. dom är ju så trevliga där!
får se när jag tittar in nästa gång ;)
dom fick en liten kruka med lite sten och blomma och sånt i, och krukan var formad som en krona, tänkte att dom ville ha en sån, så nu saknas bara prinsen eller grodan? marion var ju prinsessan sa lillan.
marion tog iaf 3 hål i öronen på mig, två nere på vare och ett uppe på höger öra. jag var som en liten prov docka, de var första gången hon gjorde på en människa. haha
och denna gån när jag tog hål på salong låg jag inte på golvet och gedde fingret till min syster som jag gjorde förra gången, men jag skyller på att jag var liten.
och snart är jag 18! då ska jag berätta en hemlis för er, de ska ni veta ;)
så fortsätt läsa boys and girls!
klippte topparna på elins nyss föresten, hoppas de inte blev allt för stora fel ;)
c kommer snart ska kanske städa upp på rummet snart. om jag orkar, mina öron värker lite. men de är ju bara om jag rör på mig ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0