tillbaka i lägenheten

skönt att vara tillbaka iaf, sov nästan hela tåg resan ner, vakna upp i arlanda och sen somna jag om.
när jag satt på rolsgsbanan så var det en jätte läskig man på tåget han var typ scitso, stavning?, han slog i fönster och ställde sig jätte nära tjejen som satt bervid mig, jäklar vad jag var rädd! tur att han inte ställde sig vid mig, då hade jag bokstavligen skitit på mig, men nu är de över iaf.
ligger i sängen och lyssnar på en låt som erik & ellie gör så sjukt bra.

kollade lite snabbt på aftonbladet och såg detta


tack så mycket tv4! äntligen kan jag kolla på förkväll igen!
vad gjorde Elisabhet där igentligen? hon var bara störande att titta på!
17.00 ikväll så kollar jag iaf, gör ni?


Kommentarer
Postat av: Lovisa

JAG HÅLLER VERKLIGEN MED! Elisabet va så sjukt störande ! OCH pinsam! Ja klarade bara att kika när hon inte va där! Nu blire bra igen!:D

2010-02-15 @ 20:34:21
URL: http://gloomypic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0