oj

väldig dålig uppdatering här!
 en vecka inte okej.
men jag börjar om nu igen.
men berättar lite som har hänt, christopher var hos mig förra helgen de var mys :) bio och mys.
sen på tisdag kom mamma hit och bakade bullar och bröd. de var jätte mysigt, sen så på onsadag så åkte vi in till täby och handlade lite, gick mig en skjorta,linne, hårband och sen ett tränings set  så nu ska jag komma i form till tuki resan, hoppas jag iaf haha!

idag så  var de skit soft, gjorde bara 2 klipp sett gradering 30 & 60 grader sen hann jag bara börja lite på ebn långhårsuppsättning.  efter lunchen så tvättade jag nathalies hår för mackan var och hyrde film, hahha, så hela den lektionen så kollade vi på film haha, beauty shop en jäkligt bra film vill jag säga.
och nu är terese här! de är skiiit roligt! har saknat flickan!

och imorgon blir att vi kliver in i dimmans värld, har inte druckit på år och dar känns de som. dumma medicin, men nu kan jag dricka fast jag äter en medicin. mats sa att jag kunde leva livet , så nu ska jag jävlar göra de!



denna bild och denna människa får mig på bra humör ! haha
vare gång jag öppnar datan välkommas jag av en vacker sambo hahaahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0