halv 10

kan ni tänka  er att jag ligger i sängen och ska sova nu? kl är ca halv 10 och jag är ledig imorgon, men jag är verkligen jätte trött!
så trött att jag till och med somnade i badkaret! de var så fruktansvärt skönt med varmt vatten på kroppen, jag frös nästan häcken av mig så de  fick bli ett knäpp varmare vatten. martina hade till och med stått och knackat på dörren och vart lite rädd att jag drunknat eller nått, haah. nej men fy de var verkligen skit skönt!
de enda som är negatift när man badar är att man får äckliga skrynkel fingrar! jag h-a-t-a-r de! de känns så vidrigt! speicelt om man tar i någon annans hand med ens egen och båda har såna dära knasiga fingertoppar. får fan en rysning i kroppen när jag tänker på de.

nu tänkte jag kolla på första halv timmen av familjen anorlunda och sedan sova, och ta med en rejäl sov morgon imorgon.
sovgott fuckers

haha btw sökte typ på tatueringar så kom denna snygging upp!
 

visst de är bra att lufta huden, men kanske inte så hära bland folk
hah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0