godmogon allihopa

igår var en trevlig kväll, var i vallentuna på fest, vi var först här och hade lite för krök.  men jag martina terese sofie och tove tog tåget från vallentuna 01.10, åkte till mörby och bytte till buss vid danderyds sjukhus. härlig buss resa med en härlig buss chaffis, hög musik, inte vilken vanlig musik som helst, haha ha den dära runka balle runka balle. hahah
kom hem och käka lite mackor, gick och la mig. frös som tusan så jag tog på mig tjockstrumpor. vaknade kl 2 av att jag kännde mig lite dålig, somnade om om vaknade kl 6 att jag var skit varm om fötterna och att jag mådde lite illa, gick upp och hämtade två glas med vatten, och somnade om. så nu har jag vanknat till, ägg macka gör susen!
vi ska ner till donken snart,  vi var så jävla sugna på donken igår men orkade inte åka in till stan igår natt så vi bestämde oss för att äta de idag.
föresten! de är ju vår nu! solen skiner och de är 2 plus på solsidan av lägenheten, fyfan! måste nästan fram  med brillorna, haha.
de kommer bilder från festen senare, har inte fått dom än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0