en lång promenad

hejsan
idag fick jag en skön sovmorgon. vi skulle mötas i vuggbyholm kl 10 och sedan gå typ 1 mil.
i viggbyholm så mötte jag några klass kompisar och lika Nathalie, som jag gick med hela vägen, de är trevligt att umgås med henne eftersom jag inte går i samma klass som henne längre så vi ses inte lika ofta. så jag fick ett trevligt sällskap och en trevlig pratstund. när vi  gått klart gick vi till tåget och åkte till centrum. vi gick upp till mig och drack te, mysigt. och nu sitter jag och tar de lungt, ska kanske ta ett varmt bad, är lite fryssen.
och ska jag säga, ägget och olivoljan gjorde mitt hår en stor tjänst! de var mycket bättre! gud, de ska jag göra om sen, i helgen ska jag göra andra saker också, då är jag hemma i dalarna då har jag mera saker att jobba med. haha ;)
nej nu ska jag vila lite har ju vart jätte duktig idag!

mitt internet är lite segt just nu, så ni får mera bilder från i lördasg senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0