2012 får man men för livet av

godmorgon
igår vart de inte så lång kväll för mig, orkade inte sitta upp och kolla på let's dance.
gick och la mig ist, och sen så vaknade jag av ett ryck för jag drömde om att världen skulle gå under som på 2012. jag var nere i åkersberga och så var de kaos och så var mamma,pappa, mina systrar och john där på besök.  så efetersom världens skulle gå under så skulle vi ta in oss till stan, så jag tog tåget från skolan och åkte in till stan, men när jag var inne i stan så kunde inte som ta sig in till stan eftersm tåget slutat gå. så jag sprang från stan till åkersberga på typ 2 min, och hämtade dom, men dom hade bilen vid skolan så då drog jag ut dom i bilen, men då saknades john då sa jenny att han var inne i skolan och gymmade men då kom han ut. och så åkte vi iväg in till stan. och när vi åkte bil så höjdes vattnet mer och mer och då vakande jag med ett ryck!
nej fyfan de var hemsk, låg och kall svettades och vred mig och inte kunde somna om, de var verkligen skit hemskt! detta är min störta mardröm, tänk om de kommer bli så med jorden? nej usch!

filmen är ju bra me jag fick iaf men för livet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0