Ica

Är det bara jag som älskar att gå runt på ica och handla? Jag känner mig så vuxen då! Speciellt kul är det när jag och christopher handlar tillsammans. Haha. Jag och martina ska köpa egen mat nu, så nu har vi halva skafferit, en kyl och frys var. Så nu är mina hyllor fyllda. Jag har saknat christopher jätte mycket idag, jag vill gråta för jag saknar han så mycket nu! Vi har pratat lite om att flytta ihop, att han ska flytta hit. Tänk om han och jag bodde i en lägenhet i Liljeholmen, det skulle vara det bästa som kunde hända nu. Han och jag i en lägenhet nära min skola. Åh jag vill att min bebis ska vara här och hålla om mig! Satt och kollade igenom bilder på mobilen idag, och då hittade jag en super söt bild på han, så jag bytte bakrundsbild. Så nu ser jag en sovande pojke varje gång jag kollar på mobilen.

Kommentarer
Postat av: Christopher

Åh älskling! jag saknar dig jätte mycket... <3

2010-08-26 @ 01:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0