God morgon!

Godmorgon på er! Sovit gott? Det is jag och emma gjort. Innan vi somnade så pratade vi om att åka ner till Ullared och handla, fan det skulle verkligen vara skit kul! Nu när jag kommer få lön också, får bara hoppas att den är kvar tills vi ska dit, men jag får försöka att inte handla så mycket nu, jag och mamma var ju iväg i förrgår och handlade grejer, kan lägga upp de sen när jag har kommit sen från emma. Jag städade ur mina garderober för någon dag sen också, vissa saker ska jag ge bort och andra ska jag sälja, de kan jag lägga ut här och på min tradera sida. Det är 2 par klänningar och 2 skor, en klänning har jag inte ens använt och den andra har jag använt 1 gång. Lika så med skorna, men det är kanske för jag dödade min fot med ett par av skorna på krogen så jag fick åka till akuten nästa morgon. Inge trevligt alls! Men snart kommer Jennie och då ska vi gå, skriver säker senare :) hörs då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0