God kväll på er!

Nu är jag verkligen skit trött så jag ska lägga mig och sova, helt själv. Men först måste jag göra lite övningar innan jag somnar, måste få bort min put mage nu, och mina "kärleks handtag" har fått nog av dom nu. Men dom vägrar försvinna! Någon som har tips för att få bort skiten?! Att gå på gym skulle vara roligare om man hade en personlig tränare, men jag är inte gjord av pengar. Men okej man kanske inte ska äta upp ett helt glaspaket med 2 vänner de är ju inte så smart. Men de är ju trots allt lördag. Det finns alltid sånadära dåliga ursäkter. Men nu ska jag börja vara sundare det är inte bra för kroppen att äta massa skit heller. Nej nu ska jag göra de jag så och sedan sova. Godnatt allesammans!

Kommentarer
Postat av: Christopher

Jag älskar dig sjukt mycket Sötnos! <3 :)

2010-08-08 @ 03:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0