från om med du!

God kväll mina kära vänner som stiger över 60 sträcket nu, det är skit kul när de är så! fortsätt med det hörrni! :) ganska häftigt att det är så pass många som läser det jag skriver. förestens så skriver jag som en kratta.


videofy.me/linalinnea
______

skjusade pappa till jobbet idag för att jag skulle kunna åka till falun senare på dagen, eftersom min syster skulle färga mitt hår. men först så åkte jag till emma i säter och hälsade på henne lite, och sedan så följde hon med till falun. så det är där jag har spenderat hela min dag. och snart kommer c. ska packa lite ikväll. åker ju till stockholm på torsdag och är där tills skol starten. ska bli kul faktist, och det är nått ni inte vet heller, om skolan. jag säger det inte nu, säger det om några dagar, när jag är riktig säker på hur allt blir. och när skolan börjar så kommer jag få min bärbara dator så då blir det mera inlägg och bättre bilder och masa andra roliga saker :)
fan jag längtar!


och sa jag att mitt paket  från HM har kommit, inte med alla saker med några iaf, en shorta,  halsduk, poncho, leggings,2 cardigans, treggings, och senare kommer en till cardigan och en halsduk till.  och idag så köpte jag en 1 liters hårinpackning som gick på 309 kr, lätt värt det ! den luktar så himla gott och är super bra!




det härliga nagelacket.
nu ska jag packa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0