allt är packat och klart!

äntligen! är allt packat tills imorgon! skönt verkligen skönt!

idag har jag och christopher hunnit med att handla lite i falun och i sågmyra,
i sågmyra köpte jag 2 huv tröjor, en lite längre model, skit skön! detta för 300:-
och christopher köpte massa fina saker också.
sen åkte vi ner på stan och där köpte jag lite smink för 260:-
skulle köpa ett par till av mina nya favorit byxor, men då fanns inte den färgen, så jag får väl åka in till täby eller stan någon gån i veckan och handla det där.
orkar inte skriva nått mera nu, jag och christopher ska mysa lite nu, för nu kommer vi inte ses på länge, me ban & jerry, kräftor och en bra film!
bloggar mera imorgon.
då får ni veta vad de jag inte sagt till er heller, allt hänger på imorgon!
jag ber till gudarna, seriöst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0