träning

vaknade vid 11 sedan var de bara att ta de lungt hela förmiddagen. är ju ledig halva måndagen, hela tisdagen och hela onsdagen..
idag har jag iaf städat mitt rum så nu är de fritt från dammråttor :) ! de behövdes verkligen, kan jag lova!
sen vid kvart i 4a så åkte jag in till centrum och mötte martina, ronja och vickan. jag skulle med dom och gyma, förutom ronja. så nu sitter jag hemma med martina från en inte så himla bra träning, vart lite för mkt flum. men men träning som träning !
föresten så åkte jag och martina in till stan igår och tog en ficka. och jag handlade ett par skor och martina en present till Albin som fyller 18 år imon ! :)
 men nu ska jag kila iväg till duschen  !




399:-
riktigt snyggt med nitar


Kommentarer
Postat av: Stoffuus

FAN LINA! dom där tänkte jag också köpa men jag gjorde det aldrig :D Vilken otur för mig! :)

2009-10-07 @ 20:42:33
URL: http://sofieelenor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0