min mysse och smink

yo !
kom nyss hem från staden. men tar dagen från start ! och dagen från igår.

Igår så åkte jag och mamma in till blge och handlade lite saker åt mig, vantar, mössa, skor, macara (stavning?) och en tröja. tack så mkt mamma !
sedan så åkte jag hem och tog någe att äta sen åkte jag hem till christopher, saknar han jätte mkt..
men vi var iaf hos han ett tag sen fick vi lov att åka hem till mig för jag skulle rulla klart permanent på min damdocka. så sjuk svårt att får de rätt, och de gör ju att de inte blir så kul att göra de, men när man väl kan de så är de nog skoj!
sen kollade vi på I en annan del av köping, jag älskar dom människorna, verkligen. så otroligt glada över så lite ibland, önskar alla kunde vara så. då skulle de inte vara lika mkt bajs. tror jag.
      
      älskar att somna brevid den man verkligen tycker om, helt sjukt. och snart har vi vart tillsammans i ett år!

tog iaf 08.23 tåget från hedemora i morse idag och kom fram ca 10.16. åkte och lämmnade mina saker i lägenheten och sedan åkte jag till skolan och hade materialkunskap i 3 timmar. vi håller på med en hud & hår bok. som jag så klart inte hann göra klart idag, men Lina kommer nog över imorgon och så ska vi göra klart den.
   sedan när vi slutat så åkte jag, Lina, Nadja, Kristin och Felicia in till stan för att gå på en ny öppnad sminkbutik. och så vart vi gratis sminkade av dom som jobbade där.måste verkligen lära mig att sminka mig mera och rätt ! detta smink är ju helt sjukt, lite ovanligt att jag har ögonskugga och massa sånt. brukar nöja mig med puder, macara och någon gång ibland när jag får lust kajal. och så sa hon som jag blev sminkad av, att jag ska börja använda mineralsmink och gå på en ansiktsbehandling för mina "fettklumpar" vet inte vad de heter igentligen men man kan få de för man är torr. så nu blir de att beställa tid på hud och kropps boden i hedemora och få bort dom, och smörja in ansiktet innan jag ska sova. ganska nice med fransfärgning och få ögonbrynen noppade och få bort mina äckliga fettknölar.
   men jag och Lina fick äta våran efterlängtade sushi idag iaf, riktigt gott!

nej men nu ska jag nog kolla på I en annan del av köping och sedan sova ut hela dagen imon, är ledig som vanligt.
lite bilder från sminkningen och min mysse ! :D

klicka för förstoring
      




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0